Komisija o administrativnim pitanjima Predstavničkog doma
-
Dokić, Branko
Član
-
Duvnjak, Radivoj
Član
-
Halilović, Nezim Muderis
Član
-
Hasanhodžić, Sead
Član
-
Kovačević, Vlado
Član
-
Lozančić, Ivo
Član
-
Pamuk, Mustafa
Član
-
Pranjić, Stjepo
Član
-
Stanić, Iko
Član
ČLANOVI: |
Dokić, Branko
Duvnjak, Radivoj Halilović, Nezim Muderis Hasanhodžić, Sead Kovačević, Vlado Lozančić, Ivo Pamuk, Mustafa Pranjić, Stjepo Stanić, Iko |
---|
Komisija o administrativnim pitanjima Predstavničkog doma
- usvaja akte koji reguliraju visinu naknade i plaće poslanika u Domu, plaće službenika koje imenuje Kolegij, kao i naknade za specifične materijalne troškove poslanika i službenika u Domu, plaće rukovodećih radnika, te usvaja relevantne akte za njihovu primjenu, kao i pojedinačne akte o plaćama i naknadama za materijalne i druge troškove;
- u koordinaciji s odgovarajućim tijelom Doma naroda priprema i dostavlja budžet Doma i zajednički budžet Parlamentarne skupštine BiH Vijeću ministara BiH do 1. septembra svake godine, kako bi bio uvršten u prijedlog budžeta institucija BiH za sljedeću godinu i utvrđuje upotrebu ovih sredstava;
- u koordinaciji s odgovarajućim tijelom Doma naroda razmatra izvještaje o izvršenju budžeta odobrenoga za Parlamentarnu skupštinu BiH i o tome obavještava Dom;
- utvrđuje naknade i dnevnice za stručnjake i svjedoke;
- obavlja sve aktivnosti u vezi s upotrebom stanova za zaposlene u Parlamentarnoj skupštini BiH i raspolaže stanovima; odlučuje o njihovoj dodjeli na upotrebu, zamjenu i jednokratni prijenos prava korišćenja u skladu sa zakonom;
- odlučuje o dodjeli privremenog smještaja za zaposlene poslanike i Sekretarijat;
- daje saglasnost na Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji Sekretarijata;
- daje prijedloge i mišljenja o promjeni organizacije Sekretarijata;
- definira uvjete za korišćenje automobila u vršenju službenih dužnosti.
Komisija razmatra druga administrativna pitanja u nadležnosti Doma, u skladu s ovim poslovnikom.
Komisija izvještava Dom svakihšest mjeseci o svojim aktivnostima.