MENI
27.5.2015.

Održana 3. sjednica Zajedničkog povjerenstva za administrativne poslove



Na 3. sjednici Zajedničkog povjerenstva za administrativne poslove Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine (PSBiH) razmatrano je Izvješće o reviziji sustava javnih nabava u PSBiH. 

U svezi s ovim Izvješćem, usvojen je zaključak da Kolegij Tajništva PSBiH dostavi informaciju o nalazima interne revizije i o poduzetim aktivnostima, s posebnim osvrtom na zaključak koji se odnosi na Zajedničko povjerenstvo za administrativne poslove PSBiH. U zaključku se dalje navodi da informacija treba sadržavati i činjenice o tome kako se formiraju povjerenstva za pojedine postupke, odnosno kako se to pitanje uređuje Zakonom o javnim nabavama BiH. 

Zajedničko povjerenstvo zaključilo je da treba pripremiti izmjene i dopune Odluke kojom su regulirane naknade iz nadležnosti Zajedničkog povjerenstva za administrativne poslove PSBiH, s posebnim naglaskom na naknade za rad u ad hoc povjerenstvima PSBiH. 

Primljeno je k znanju Kvartalno izvješće o izvršenju proračuna PSBiH za razdoblje od 01. siječnja do 31. ožujka 2015. godine.
Verificirana su rješenja i odluke koje je, sukladno važećim aktima i propisima, donio Kolegij ili predsjedatelj Zajedničkog povjerenstva, a tiču se statusnih pitanja zastupnika i izaslanika PSBiH. (kraj) 

PRESS
KONTAKT
Sektor za odnose sa javnošću