MENI
27.5.2015

Održana 3. sjednica Zajedničke komisije za administrativne poslove



Na 3. sjednici Zajedničke komisije za administrativne poslove Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine (PSBiH) razmatran je Izvještaj o reviziji sistema javnih nabavki u PSBiH. 

U vezi s ovim Izvještajem, usvojen je zaključak da Kolegij Sekretarijata PSBiH dostavi informaciju o nalazima interne revizije i o poduzetim aktivnostima, s posebnim osvrtom na zaključak koji se odnosi na Zajedničku komisiju za administrativne poslove PSBiH. U zaključku se dalje navodi da informacija treba sadržavati i činjenice o tome kako se formiraju komisije za pojedine postupke, odnosno kako se to pitanje uređuje Zakonom o javnim nabavkama BiH. 

Zajednička komisija zaključila je da treba pripremiti izmjene i dopune Odluke kojom su regulirane naknade iz nadležnosti Zajedničke komisije za administrativne poslove PSBiH, s posebnim naglaskom na naknade za rad u ad hoc komisijama PSBiH. 

Primljen je k znanju Kvartalni izvještaj o izvršenju budžeta PSBiH za period od 01. januara do 31. marta 2015. godine. 

Verificirana su rješenja i odluke koje je, u skladu sa važećim aktima i propisima, donio Kolegij ili predsjedavajući Zajedničke komisije, a tiču se statusnih pitanja poslanika i delegata PSBiH. (kraj)

PRESS
KONTAKT
Sektor za odnose sa javnošću