MENI
2.3.2010.

PROCES DIGITALIZACIJE PISARNICE PSBIH



Odjel pisarnice Sektora za opće poslove Tajništva Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine u obavljanju svojih svakodnevnih aktivnosti već duže vrijeme raspodjelu dokumenata zastupnicima, izaslanicima i zaposlenim u Parlamentu BiH vrši putem kurira. Kako bi se takav način dostave sveo na minimum, u proteklom razdoblju je pokrenut, uz suradnju i financijsku potporu Misije OESS-a u BiH, proces digitalizacije pisarnice. Time  se želi pospješiti dostava pravnih akata u smislu njihove brže dostave i omogućavanja njihovom lakšem pristupu s ciljem obavljanja svakodnevnih radnih obveza.  
Već neko vrijeme izabrani zvaničnici kao i zaposleni u PSBiH imaju mogućnost putem share point portala uvid i korištenje dokumentima potrebnih za rad a, kako je planirano, u narednim mjesecima, do narednog saziva Parlamentarne skupštine, potrebno je uraditi dodatne tehničke poslove kao i edukaciju zaposlenih i članova PSBiH s ciljem kvalitetnog zaživljavanja intranet portala. (kraj)


PRESS
KONTAKT
Sektor za odnose sa javnošću