MENI
31.1.2012.

Одржана сједница Заједничке комисије за административне послове



На одржаној 7. сједници Заједничке комисије за административне послове Парламентарне скупштине Босне и Херцеговине, дата је сагласност на Предлог измјена и допуна Правилника о унутрашњој организацији и систематизацији радних мјеста у Секретаријату ПСБиХ.

За наредну сједницу је одгођено изјашњавање у вези Предлога одлуке о стављању ван снаге Правилника о платама и накнадама запослених у Секретаријату Парламентарне скупштине Босне и Херцеговине, као и Предлога одлуке о начину и поступку остваривања права на накнаду за одвојени живот и трошкове смјештаја именованих дужносника, савјетника предсједавајућих и замјеника предсједавајућих домова ПСБиХ и руководећих државних службеника у Секретаријату ПСБиХ.

Закључено је да Колегијум Заједничке комисије за административне послове, заједно са Колегијумом Секретаријата Парламентарне скупштине Босне и Херцеговине, сагледа све препоруке из Прегледа препорука Канцеларије за ревизију институција Босне и Херцеговине, те о томе достави детаљну информацију члановима Заједничке комисије.

Усвојен је Предлог извјештаја о раду Заједничке комисије за административне послове за период од 07.07. до 31.12.2011. године. (крај)

ПРЕС
КОНТАКТ
Сектор за односе с јавношћу