MENI
31.1.2012

Održana sjednica Zajedničke komisije za administrativne poslove


Na održanoj 7. sjednici Zajedničke komisije za administrativne poslove Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, data je saglasnost na Prijedlog izmjena i dopuna Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u Sekretarijatu PSBiH.

Za narednu sjednicu je odgođeno izjašnjavanje u vezi Prijedloga odluke o stavljanju van snage Pravilnika o plaćama i naknadama zaposlenih u Sekretarijatu Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, kao i Prijedloga odluke o načinu i postupku ostvarivanja prava na naknadu za odvojeni život i troškove smještaja imenovanih dužnosnika, savjetnika predsjedavajućih i zamjenika predsjedavajućih domova PSBiH i rukovodećih državnih službenika u Sekretarijatu PSBiH.

Zaključeno je da Kolegij Zajedničke komisije za administrativne poslove, zajedno sa Kolegijem Sekretarijata Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, sagleda sve preporuke iz Pregleda preporuka Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine, te o tome dostavi detaljnu informaciju članovima Zajedničke komisije.

Usvojen je Prijedlog izvještaja o radu Zajedničke komisije za administrativne poslove za period od 07.07. do 31.12.2011. godine. (kraj)

PRESS
KONTAKT
Sektor za odnose sa javnošću