MENI
31.1.2012.

Održana sjednica Zajedničkog povjerenstva za administrativne poslove


Na održanoj 7. sjednici Zajedničkog povjerenstva za administrativne poslove Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, data je suglasnost na Prijedlog izmjena i dopuna Pravilnika o unutarnjem ustroju i sistematizaciji radnih mjesta u Tajništvu PSBiH.

Za narednu sjednicu je odgođeno izjašnjavanje u svezi Prijedloga odluke o stavljanju van snage Pravilnika o plaćama i naknadama zaposlenih u Tajništvu Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, kao i Prijedloga odluke o načinu i postupku ostvarivanja prava na naknadu za odvojeni život i troškove smještaja imenovanih dužnosnika, savjetnika predsjedatelja i zamjenika predsjedatelja domova PSBiH i rukovodećih državnih službenika u Tajništvu PSBiH.

Zaključeno je da Kolegij Zajedničkog povjerenstva za administrativne poslove, zajedno sa Kolegijem Tajništva Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, sagleda sve preporuke iz Pregleda preporuka Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine, te o tome dostavi detaljnu informaciju članovima Zajedničkog povjerenstva.

Usvojen je Prijedlog izvješća o radu Zajedničkog povjerenstva za administrativne poslove za razdoblje od 07.07. do 31.12.2011. godine. (kraj)

PRESS
KONTAKT
Sektor za odnose sa javnošću