MENI
6.11.2018.

Одржана 32. сједница Заједничке комисије за административне послове

На 32. сједници Заједничке комисије за административне послове Парламентарне скупштине Босне и Херцеговине (ПСБиХ) усвојен је Правилник о измјенама и допунама Правилника о финансијско – материјалном пословању ПСБиХ.

Усвојена је Одлука о измјени Одлуке о кориштењу бизнис картице ПСБиХ.

У вези с Информацијом секретарке Канцеларије Заједничке комисије за административне послове ПСБиХ о препорукама Канцеларије за ревизију институција БиХ за 2017. годину које се односе на доношење интерних аката, Комисија је донијела Одлуку о начину обрачуна плата и осталих материјалних права посланика и делегата у ПСБиХ.

Примљен је к знању Деветомјесечни извјештај о извршењу Буџета за период од 1. јануара до 30. септембра 2018. године за ПСБиХ.

Усвојен је Приједлог извјештаја о раду Заједничке комисије за административне послове ПСБиХ за период од 1. јануара до 31. децембра 2018. године.

Верификована су рјешења које је донио Колегијум или предсједавајући Заједничке комисије у складу са важећим актима и прописима, а тичу се статусних питања посланика и делегата ПСБиХ.

Комисија је одлучила да се обустави процедура доношења Приједлога одлуке о стављању ван снаге Правилника о интерној контроли и ревизији, док се не донесе нови Правилник о интерној контроли и ревизији.

С дневног реда сједнице скинуто је доношење Одлуке о статусу посланика и делегата након одржаних Општих избора у БиХ 2018. године. (крај)


ПРЕС
КОНТАКТ
Сектор за односе с јавношћу